کد خبر 270491
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران:

بهینه‌کردن ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در دستور کار است

بهینه‌کردن ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در دستور کار است

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: ما ذخیره‌سازی کار را پنجره‌ای کردیم تا به یکپارچه‌سازی زنجیره ارزش تبدیل شود زیرا باید برای بهینه‌کردن تولید و مصرف گاز، این زنجیره یکپارچه شود، به همین دلیل بهینه‌کردن ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در دستور کار است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران صبح امروز (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) در نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز گفت: فعالیت‌ها در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران براساس برون‌سپاری است و عمده هنر ما همین است. البته همه ذی‌نفعان در انجام امور، به‌منظور هم‌افزایی بیشتر، پایش و بررسی می‌شوند.

وی افزود: همچنین با اصلاح فرایندها و با هدف چابک‌سازی سازمان، واگذاری اختیارات افزایش یافته و اکنون تعداد ورودی‌ نامه‌ها به من از ۷۰ به ۲۰ نامه رسیده و اختیار به دیگر مدیران داده شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: پیمانکاران گاهی از نداشتن اطلاعات گلایه‌مند بودند، به همین دلیل سامانه‌ای طراحی کردیم که در بستر اینترنت در هرجای کشور با دسترسی اختصاصی می‌توانند نسبت به اسناد پروژه‌ها اظهار نظر کنند.

نوشادی ادامه داد: بنده در بدو ورود به این شرکت شاهد قراردادهای زیاد سنواتی بودم و ضمانت‌نامه‌ها تمدید می‌شدند اما اکنون این تعداد به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

وی اعلام کرد: با توجه به بلوغی که در ساخت تجهیزات صنعت گاز اتفاق افتاده است، با راهبردی تازه، اقلام موجودی انبار را نیز کاهش دادیم، همچنین باید یادآور شد که سال ۱۴۰۰ یک نفر از کارکنان شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران مدرک مدیریت پروژه نداشتند اما اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از آنها این مدرک را اخذ کردند که اینگونه ادبیات مشترکی بین ما و پیمانکاران شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران افزود: در این بین و با اقدام‌های انجام‌شده، شاهد کاهش قابل توجه حوادث ناشی از کار بودیم، هرچند این پایان کار نیست و نسبت به فردا عقب هستیم.

نوشادی بیان کرد: ما ذخیره‌سازی کار را پنجره‌ای کردیم تا به یکپارچه‌سازی زنجیره ارزش تبدیل شود زیرا باید برای بهینه‌کردن تولید و مصرف گاز، این زنجیره یکپارچه شود، به همین دلیل بهینه‌کردن ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در دستور کار است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha